На минулому тижні у студентів 1-2 курсу пройшли кураторські години на тему академічної доброчесності. Як виявило попереднє опитування, мало хто зі студентів був знайомий з цим терміном до початку навчання в університеті, і більшість дізнались про принципи академічної доброчесності під час нещодавньої кампаніїї.
Слід відмітити, що, хоча й інтуїтивно, майже всі студенти давали досить влучні (хоча й дуже загальні) пояснення терміну: «академічна доброчесність … це дії, спрямовані на підтвердження довіри до академічної успішності студента та його наукових досягнень»; «…дотримання правил та принципів університету». Під час кураторських годин студенти, за допомогою викладачів, з'ясували, що конкретно передбачає дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти та що вважається порушенням академічної доброчесності.