Проєкт “Cross cultural talks”
Кафедра сучасних практик викладання англійської мови розпочала роботу над волонтерським, культурно-просвітницьким проєктом “Cross cultural talks”. Метою проєкту є підтримка вищої освіти України, зокрема студентства, у воєнний період. У межах проєкту кафедра сучасних практик викладання англійської мови запрошує викладачів з європейських університетів долучитися до проведення онлайн заходів для українських студентів, які зараз потребують моральної і освітньої підтримки.
Теми
онлайн зустрічей можуть варіювати від наукової тематики до культурознавчої, і можуть бути як в межах навчальних планів, так і поза ними.
Формат проведення:
лекції, семінари, тренінги, круглі столи, зустрічі студентів по інтересам. У межах проєкту на кафедрі було проведено онлайн -лекцію для студентів 2 курсу на тему “ Іспанія: географія, політика та традиції”, яку провели науковці з Вальядоліду, заплановано проведення онлайн лекцій з фонетики професоркою Г.Мартінес та професорм Пабло Демарчі ( Аргентина) та практичного тренінгу із викладачем Дірком Хофманом ( Німеччина). Подібні заходи дуже позитивно сприймаються студентами, особливо за умов онлайн навчання та відсутності активного студентського та університетського життя.
Проєкт з міжнародної кредитної мобільності з університетом Вальядоліда, Іспанія.
Проєкт з міжнародної кредитної мобільності з університетом Вальядоліда по програмі Еразмус+ успішно функціонує в ННІ іноземних мов з 2019 року.
Ініціаторка та координаторка проєкту - завідувачка кафедри сучасних практик викладання англійської мови, доцентка Наталія Сливка.
Кращі студенти ННІ можуть отримати змогу навчатися протягом семестру за спеціальністю “English Language Studies” в одному з найкращих ЗВО Іспанії. Навчання повністю фінансується програмою Еразмус+. Щомісячно студенти отримують стипендію у розмірі 750 - 850 євро та відшкодування коштів на транспортні витрати.
Університет Вальядоліда знаходиться у мальовничому містечку Вальядолід – яке розташоване в регіоні Кастилія-і-Леон, в далекі часи Іспанської імперії – столиця Іспанії, де в 1605 році було підписано перемир’я між Англією та Іспанією, Батьківщина Колумба та Сервантеса. Університет має більше ніж 50 спеціальностей та широку міжнародну співпрацю. Навчання відбувається із застосуванням сучасних технологій, студенти мають змогу підключитися до віртуального кампусу, де розміщені всі необхідні матеріали. У вільний час студентам не дасть засумувати ESN- Erasmus Student Network, організація, яка пропонує студентам допомогу в процесі академічної, соціальної та практичної інтеграції.
У межах проєкту з 2019 року було отримано 12 грантів на навчання та стажування. Студентка Валентина Сенатор навчалася в університеті Вальядоліда протягом весняного семестру 2020-2021 н.р. та показала відмінні результати навчання. Студентка Валерія Єфименко успішно навчалась протягом осіннього семестру 2021-2022 н.р. У вересні 2021 року на кафедрі сучасних практик викладання англійської мови перебували з навчально-науковим візитом двоє іспанських колег Цезар Гарсія Андрес та Пабло Арканада Ледесма. Науковці долучилися до проведення занять та провели корисні методичні семінари з викладачами кафедри, присвячені новітнім методикам викладання та обміну досвідом. Візит іспанських колег став чудовим початком подальшої співпраці між університетами!
У 2023 році 6 студенток спеціальностей Середня освіта та Філологія навчаються в університеті Вальядоліда.
Teaching excellence program
Завідувачка кафедри сучасних практик викладання англійської мови, доцентка Наталія Сливка долучилася до участі у Програмі Британської Ради в Україні “Teaching excellence program” у складі університетської команди, до якої увійшли: професор Василь Мойсієнко, професорка Наталія Андрусяк, докторка Галина Луценко. Протягом другої половини 2021 н.р. викладачі проходили онлайн навчання для управлінського персоналу та науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, яке проводили науковці з британських університетів та представників Advance HE. Разом із колегами з інших 9 університетів, викладачі вивчали нові підходи до викладання, знайомилися з цікавими онлайн ресурсами та обмінювалися досвідом. 27 жовтня 2021 року в рамках реалізації проекту Британської Ради в Україні відбувся тренінг «Communication and collaboration in blended learning». Спікери тренінгу – Василь Мойсієнко, Наталія Андрусяк, Галина Луценко та Наталія Сливка. Учасники тренінгу мали змогу дізнатися про стратегії ефективної комунікації та співпраці в умовах змішаного навчання, а саме, про їх психологічні, освітні та цифрові аспекти; про роль викладача у забезпеченні та підтримці ефективної комунікації та співпраці під час освітнього процесу. Спікери тренінгу запропонували шляхи модернізацій традиційних (орієнтованих на аудиторну роботу) та онлайнових занять з використанням як освітніх, так і цифрових інновацій. Подальша робота в рамках Програми Британської Ради буде тривати до березня 2022 року. Вона включатиме проведення онлайн-сесій за участі вітчизняних та закордонних доповідачів, а завершиться у березні 2022 україно-британським форумом «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті».
EU Cross-Border Cooperation Activities and Governance of its Eastern Neighbourhood
У 2017 році доцентом кафедри Кравченко Т.М. було отримано індивідуальний грант на проведення на базі Черкаського національного університету одноденного (міжнародного) семінару: “EU Cross-Border Cooperation Activities and Governance of its Eastern Neighbourhood”. В організації і проведенні семінару взяли активну участь усі члени кафедри фонетики і граматики англійської мови. Матеріали міжнародного семінару оформлені у друкованій праці. Захід фінансувався UACES та грантом Європейських студій та Центру передового досвіду Жана Моне при Університеті Вікторії, Канада. Ключовим питанням семінару був аналіз переваг та недоліків транскордонного співробітництва (CBC), які є частиною багаторівневої структури управління (MLG) політики ЄС.
Співпраця між громадянським суспільством в ЄС і країнами-партнерами, а також країнами-партнерами між собою є особливо важливою там, де співпраця між урядами ускладнена. Тому, вивчаючи східне сусідство, учасники семінару, а їх було більше 50 осіб із різних країн, досліджували процеси знизу вгору, де місцеві та регіональні влади та транскордонні ініціативи тісно взаємопов’язані у складні культурні, економічні та політичні структури. Як наслідок, більше суб’єктів зможе взяти участь у діяльності та управлінні кордоном.