ПЕРШІ ВРАЖЕННЯ ВІД ВИРОБНИЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ВІД СТУДЕНТІВ 4 КУРСУ

Ігор Омельченко

Мій перший тиждень практики у школі пройшов дуже цікаво. Повернувшись у рідну школу та побачивши усі аспекти роботи учителя, я зрозумів, наскільки важливою є ця професія. Протягом цього тижня я мав змогу поспілкуватись з учнями, поцікавитись їх інтересами та побачити життя класу зсередини.

Взаємодія з классом вимагала мати власний підхід до учнів, адже кожен із них — індивідуальність. Я зрозумів, наскільки важливою є адаптація матеріалу для потреб окремого класу, урахування часу та мети уроку. Уваги вимагає все: організація роботи, цінні поради та вказівки від учителя та поєднання дисципліни з різноманітними видами діяльності. Я був вражений майстерністю Анни Валеріївни (вчительки англійської мови та класної керівнички 6-А класу) підібрати доступний та цікавий матеріал для класу. Завдяки першому тижню педагогічної практики я зрозумів як краще налаштовувати спілкування з учнями, планувати та проводити уроки. Це незамінний досвід!

 

Іра Шильнікова

  Мій перший тиждень практики в школі пройшов чудово! У понеділок я познайомилася з класом і вчителями, поспілкувалася з директором. Перший день я провела переважно занотовуючи нову інформацію. Я відвідала виховну годину, де змогла провести час з класом і побачити роботу цілісного колективу. Пізніше відбувся урок англійської мови, який мені дуже сподобався! Процес навчання був легким і цікавим, учні познайомилися з новим матеріалом, виконували вправи, дивилися відео і розігрували маленькі діалоги в парах. У вівторок урок відбувався у незвичному форматі – кожен з класу виступав і презентував свою доповідь. У середу діти працювали у групах, виконуючи завдання і набираючи бали для своїх команд. 

  Протягом цього часу, я занурилась в шкільне життя, отримала купу позитивних емоцій та вражень. Практика – це чудова можливість набути нових навичок та професійного досвіду! 

 

Максим Мацибока

Закінчується перший тиждень практики у Першій міській гімназії. Особливо приємно було отримати теплий прийом від адміністрації та вчителів. Спочатку мене представили моїй вчительці-менторці — Науменко Олені Василівні. Вона одразу дала дуже цікаве завдання своїм учням — підготувати презентацію школи англійською мовою. Мені провели своєрідну екскурсію гімназією. Ми почали з першого поверху, описуючи інтер’єр, екстер’єр та загальний вигляд приміщень. Олена Василівна дала змогу відвідати уроки в 7-х та 4-х класах. Я відвідав засідання виробничої наради вчителів — доторкнувся до планування навчального процесу зсередини, відчув себе справжнім вчителем. За сприяння директора Саєнка Сергія Івановича я мав можливість відвідати уроки у 10 класі вчительки Овчарової Ніни Анатоліївни та в 8 класі вчительки Потьомкіної Ольги Василівни. Це дало змогу порівняти методики роботи, побачити різноманіття стилів проведення уроків та краще зрозуміти, як можна адаптувати заняття під потреби учнів різного віку. Дякую за змістовний та цінний досвід!

 

Анна Кошева

Хотіла б лишити відгук щодо першого тижня пасивної практики та свого першого проведеного уроку. Коли я прийшла перший раз в клас, я ще не знала, що буду вести англійську саме в цих діток, але коли вони всі підбігли мене обійняти в мене більше не лишилось сумнівів. Спочатку було страшно, тому що невідомо, але Наталія Миколаївна (вчителька англійської мови та класний керівник 5-Б класу) дуже люб’язно допомогла мені познайомитися з навчальним процесом та учнями. Перший урок був у понеділок, де Наталія Миколаївна представила мене учням та ми трішки познайомились. Вже з перших уроків я зрозуміла, що вони ставляться з повагою та уважно дослухаються, попри свій маленький вік та бажання встати і бігати по класу. Вони відносяться дуже добре та дружелюбно і попри це зберігають субординацію. Робота Наталії Миколаївни показала мені, як має поводитися справжній вчитель: справедливо, ввічливо та розуміюче. Вона дуже вчасно підловлювала втомленість дітей від сидіння на одному місці та давала якусь рухливу вправу з відпрацюванням граматики та вокабуляру. Сьогодні я провела свій перший урок. Спочатку я розгубилася, тому що їх було дуже багато і було важко слідкувати одразу за всіма, але через декілька хвилин діти почали співпрацювати та показувати свою зацікавленість. Я навіть не помітила, як пройшло 45 хвилин. Я була дуже приємно вражена, коли ми робили підсумок уроку (переглядали слова та граматику, яку сьогодні вивчали), і вони показали, що вивчили дуже багато за цей урок. Це був дуже цінний досвід, оскільки я по-справжньому відчула на собі цю навчальну атмосферу, можливість організації та передання своїх знань дітям.

 

Черненко Анастасія

Перший тиждень педагогічної практики пройшов доволі спокійно, адже я ще не проводила власних уроків, а лише спостерігала за роботою вчителів. Це був своєрідний період адаптації до шкільного середовища, знайомство з учнями, педагогічним колективом та атмосферою школи загалом. Особливо цінним, для мене, стало спостереження за роботою досвідчених учителів англійської мови. Було цікаво бачити, як вони планують свої уроки, як взаємодіють з учнями і реагують на різні ситуації в класі. Я звертала увагу на методи, які вони використовують, на подачу матеріалу, організацію групових та індивідуальних завдань. Особливо цікаво було спостерігати, як учителі організовують різні етапи уроку: від мотиваційного вступу до практичних вправ і рефлексії. Також я зрозуміла, наскільки важливо адаптувати завдання відповідно до рівня знань і зацікавленості учнів. Цей тиждень дав мені змогу більше часу присвятити аналізу планування уроків, навчальних матеріалів та організації позакласної роботи. Мені вдалося ознайомитися з шкільною програмою з англійської мови для 5 класу, підручниками і додатковими матеріалами, які використовуються вчителями, та побачити, як їх інтегрують у навчальний процес. Перший тиждень був корисним як стартовий етап, який дозволив увійти в навчальне середовище, краще зрозуміти особливості роботи вчителя та підготуватися до наступного етапу – самостійного викладання.

 

Задорожня Ірина

Мій перший тиждень практики в якості спостерігача за вчителем англійської мови в 5 класі був корисним та надихаючим досвідом. За цей час я мала змогу побачити, як будується навчальний процес для учнів 10-11 років, і зрозуміти, які методи та підходи є найбільш ефективними для цієї вікової категорії.

Вчитель демонстрував високий рівень професіоналізму, використовував інтерактивні методи навчання, які заохочували учнів до активної участі. Мені особливо сподобалося, як вчитель заохочував учнів до комунікації англійською, навіть якщо їхній рівень володіння мовою ще невисокий.

Також я звернула увагу на важливість створення позитивної атмосфери на уроках. Учні виглядали зацікавленими та мотивованими, а вчитель приділяв увагу кожному, надаючи підтримку та коригуючи помилки делікатно й ненав’язливо.

Цей тиждень допоміг мені краще зрозуміти структуру уроку, спостерігати за тайм-менеджментом на заняттях та методикою подання нового матеріалу. Також я побачила, як вчитель вирішував труднощі, які виникали під час уроків, і як він підтримував дисципліну у класі.

Загалом, цей досвід став для мене цінним кроком у моєму професійному розвитку та підготував мене до наступного етапу практики

 

Веснянко Анастасія

Перший тиждень практики в школі справив на мене дуже позитивне враження. Клас, в якому я працюю, виявився надзвичайно сильним — учні відкриті, приємні та активні на всіх уроках. Всього в класі лише 13 дітей, і завдяки цьому вчитель може приділити увагу кожному з них. Це створює чудову атмосферу для навчання та розвитку, і я з радістю спостерігаю за їхнім прогресом.

Адреса та контакти

 м. Черкаси,

бульвар Шевченка, 79,

навчальний корпус № 3,

4 поверх, каб. 413, 415

 (0472) 36-03-22

 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Пошук