Hовини

News

 

У цьому році – році святкування 15-річчя Полонійного центру – студенти спеціальності «Переклад слов’янських мов» Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького отримали дійсно щедрий подарунок від Міністерства науки та вищої освіти Республіки Польша: 6 путівок до літніх мовних шкіл у м. Люблін і м. Пултуск, а також 2 місця для участі в методичних курсах вчителів польської мови  (м. Люблін) для магістрантів.

У Любліні та Пултуску на майбутніх перекладачів-славістів чекають висококваліфіковані викладачі-полоністи, зустрічі та спілкування зі студентами з різних країн, цікаві екскурсії, знайомство з польською літературою, культурою….

Кафедра теорії та практики перекладу й Полонійний центр Навчально-наукового інституту іноземних мов вдячні Міністерству науки та вищої освіти Польщі, й мають надії, що студенти відшліфують знання польської у мовному середовищі.

Навчально-науковий інститут іноземних мов відсвяткував своє 55-річчя. Цілі покоління вчителів, науковців, перекладачів та випускників, які реалізувалися в інших сферах життя, навчалися в ньому впродовж цих років. З нагоди святкувань 17, 18 та 19 травня студенти та викладачі інституту взяли участь у телевізійних програмах- «круглому столі» за участю відомих в Україні та за рубежем випускників минулих років та програмі про сьогодення інституту та студентське життя, флешмобі, присвяченому всесвітньому Дню вишиванки, благодійному ярмарку, Дні відкритих дверей для майбутніх абітурієнтів, конкурсі плакатів про студентські групи, квесті, лотереї.

Колектив інституту приймав вітання від ректора О. В. Черевка, голови профспілкової організації університету А.І. Стеценка, колективів інших інститутів.

Завершилися святкування святковим дійством «Дім, який всі називають Ін’яз», яке було проведене за активної участі студентів, викладачів та випускників інституту Дмитра Гаращенка та Іраїди Чиркової. Випускник інституту, відомий черкаський поет і перекладач, Олексій Юрін прочитав власні поетичні твори, один з яких присвятив рідному інституту. Учасники та глядачі  опинилися у вирі позитивних емоцій, гумору, вишуканих музичних творів та танцювальних композицій.

Ці враження будуть надихати студентів і викладачів на подальшу творчу працю, розвиток рідного інституту і впевнений рух назустріч викликам сьогодення  та наступним  ювілеям.

Дирекція інституту іноземних висловлює подяку студентам інституту за участь у підготовці та проведенні святкових заходів:

Наталія Золотарьова (1-А), Олексій Шкап (1-А), Антон Журавльов (1-Б), Каріна Кім (1-Г), Анастасія Киричок (1-Г), Евеліна Галустян (1-Є), Юлія Колонацька (1-Є), Тетяна Руденко (1-Ж), Анна Стрижак (1-Ж), Альона Шаповал (1-Ж), Андрій Позіхайло (1-З), Анна Тимофєєва (2- А), Мікаель Саліх (2-Б), Сергій Сильчук (2-Б), Дарина Келеп (2-В), Оксана Мураховська (2-Г), Настя Тетеріна (2-Г), Діана Шишковська (2-Г), Яна Савченко (2-Д), Дмитро Кутовий (2-Є), Анастасія Сіденко (2-Є), Ірина Ушкова (2-Є), Крістіна Чистякова (2-Є), Мілена Гриценко (2-Ж), Діана Заварзіна (2-Ж), Яніта Кабан (2-Ж), Аліна Козлова (2-Ж), Дмитро Огілько (2-Ж), Ольга Сухих (2-Ж), Артем Васильченко (3-А), Ігор Крижанівський (3-А), Аліна Третяк (3-А), Вікторія Бойко (3-Б), Ігор Журба (3-Б), Максим Костенко (3-Б), Дарина Носок (3-Б), Вадим Усіченко (3-Г), Альона Ассенгеймер (3-Д), Анна Білоус (3-Д), Анна Коломієць (3-Д), Юлія Литвин (3-Д), Олександр Макаренко (3-Д), Яна Мєдвєдєва (3-Д), Ольга Норенко (3-Д), Крістіна Попова (3-Д), Юлія Стецюк (3-Д), Аліна Ямкова (3-Д), Даша Муравйова (3-Є), Аня Меленко (3-Ж), Артем Шульга (4-Б), Наталія Андрущенко (4-Г), Анастасія Жарова (4-Г), Маргарита Макадзеба (4-Г), Катерина Руденко (4-Г), Таня Антонович (4-Д), Олександра Слободянюк (5-МН).

 

18 травня 2017 року в рамках заходів, присвячених Дню науки та 55 річчю ННІІМ, відбувся науково-методичний семінар «Навчання основ наукового письма англійською мовою». Організатором семінару є колектив кафедри фонетики і граматики англійської мови. Своїми науково-методичними напрацюваннями з теми поділилася з викладачами і гостями кафедри кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання іноземних мов й інформаційно-комунікаційних технологій Київського національного лінгвістичного університету Писанко Марія Леонідівна.

Представлена лектором теоретична інформація та практичні завдання є цікавими й корисними, а головне — можуть бути адаптовані під інтереси та потреби будь-якої цільової аудиторії та застосовані у навчанні англійської мови.

 

 

16 – 17 травня в місті Одеса відбувся семінар “Academic Writing as a Tool For Academic Integrity”, який є частиною низки тренінгів, організованих Проектом сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP) й офісом RELO Посольства США в Україні.

Цей дводенний семінар, який проводила Вікторія Тейлор, PhD, спеціаліст у галузі риторики та комунікації, координатор магістерських програм з академічного письма, відвідала доцент кафедри теорії та практики перекладу Наталія Рибалка. «Багато в чому закріпила теоретичні та практичні знання, водночас отримала потужний стимул та заряд творчої енергії. Оскільки захід відбувався в режимі “train the trainer”, вже маю ідеї для методики наукових досліджень (одна з дисциплін, які викладаю) на наступний семестр», – ділиться враженнями вона. У ході семінару говорили і про поняття академічної доброчесності, про інструменти та засоби боротьби з плагіатом. «Мала прекрасну нагоду дізнатися про досвід колег з Одеси, Хмельницького, Миколаєва», – додає пані Наталія.

Вже не вперше кафедра теорії та практики перекладу долучається до обговорення болючого й актуального для українського науково-освітнього дискурсу питання академічної доброчесності. У цьому навчальному році кафедра спільно з Радою молодих учених нашого університету організувала круглий стіл з цієї проблематики.

16 травня 2017 року на психологічному факультеті Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького відбулося студентське засідання круглого столу з нагоди проведення Днів науки в Україні. Захід було організовано доцентом кафедри іноземних мов Н. В. Орловою з метою обговорення результатів дослідження фасилітаційного впливу формування і використання ментальних карт ( Mind Maps) під час підготовки до усного монологічного мовлення студентів немовних спеціальностей. 
Студенти І курсу, які входили до складу експериментальної групи, поділилися власним досвідом з оформлення і використання ментальних карт під час підготовки до сповіщення з тем: My Future Profession і Major Schools of Thought in Psychology. Вони зазначили, що під час подібної самостійної роботи їм було легше запам'ятовувати матеріал. Студенти дійшли загального висновку, що розробка ментальних карт сприяє кращій орієнтації у ключових поняттях, поліпшує запам'ятовування тематичного лексичного матеріалу, полегшує дотримання логіки висловлювання під час презентації теми і, відповідно, підвищує оцінку за відповідь у порівнянні зі студентами з контрольної групи, які вчили теми за допомогою традиційних підходів.
 

SP Simple Map