Друк

 

21 березня Кафедра фонетики і граматики англійської мови провела регіональний семінар на тему «Комунікативний підхід до викладання граматики» для вчителів Черкаської області. Семінар базувався на матеріалах он-лайн курсу American E-teacher і включав короткий огляд стратегій викладання граматики. Обговорюючи різноманітні аспекти презентації граматичного матеріалу, доповідачі посилались на праці Дєвіда Нунана (David Nunan), який ввів поняття «метафоричного» підходу до введення граматичного матеріалу. Він, зокрема, передбачає дотримання принципів автентичності, контекстуальності, активного залучення студентів до самостійного дослідження функціональних аспектів різних мовних явищ. Представники шкіл активно і з задоволенням приймали участь у практичних вправах, що були запропоновані викладачами.

 

Друга частина семінару була присвячена зустрічі з волонтером Корпусу миру Джозефом Хейлі (Jozeph Edward Halley), який наразі працює в ННІІМ. Він презентував учительській аудиторії доповідь присвячену аналізу особливостей системи освіти в Сполучених Штатах і поділився думками щодо проблем, з якими стикають американські школи і педагоги. Українські вчителі, у свою чергу, розповіли про виклики та зобов'язання, які накладає на них шкільна реформа 2018 року.